Sunday, February 8, 2009

Kursus

Pagi tadi 2 org peserta iaitu encik Eddie dan encik Mohd Reduan telah mengikuti kursus singkat yang telah aku anjurkan. Kat sebelah ni gambar mereka berdua tengah pose. Kepada encik Lawrence dan encik Mohd Yussuf serta encik Philip, minta maaf bebanyak kerana terlupa nak ambil gambar hari tu. Setakat ni peserta yang paling jauh ialah encik Lawrence (Miri) dan enck Philip dari mukah. Terima kasih kerana mengikuti kursus yang saya anjurkan. Harap berpuas hati.. Jika ada apa2 kemusykilan jangan malu-malu tanya.



Dan yang kat sebelah ni bukan peserta kursus ye.. nama dia Ali Mahmud Basha (pelakon). Aku terserempak dengan beliau semasa beliau tengah makan di Dayang Maryam Cafe. Kepada sesiapa yang nak pekena LAKSA SARAWAK yang kaw-kaw punya, bolehlah berkunjung ke cafe ni yang terletak di belakang Choice Ria Matang...pekena Laksa Sarawak semangkuk. Taruk cendawan sikit, mesti sedapkan. Pasti meleleh..ekeke.. meleleh dah air liur aku ni.. k la nak pekena laksa dulu. (cafe ni bakal mak mertua aku yang punya...ni kira tolong promote jer).

2 comments:

Anonymous said...

hi,yuzs.aku org kuching juak tp study kat usm,penang.aku agak interested mok ikut penanaman cendawan tok.bulan mei tok aku cuti sem.kursus yang ko anjurkan free and available ka?aku dah lama cari info kat internet.i need more info.blh emel kat prince_cliff88@yahoo.com hope kita blh bercontact.

Anonymous said...

Hello...mek berminat penanaman cendawan. Kitak ada anjur kursus agi ka? Bila next kursus? Thanks.
email: desa_permai33@yahoo.com